2006-08-28

What Will I Do

這首歌的flash在我電腦的一个角落存放3年多了,却很少被打開。

午後在一個音樂ftp上閑逛,偶然在日劇《悠長假期》的原聲音樂專輯又看到這熟悉的歌名。于是,下載、播放:Natalie Burks青澀的聲綫,我青澀的過往。


I'm not really sure of the words to say
If only you knew that I feel this way
I wanna give my heart to you
Show me the way that you want me to
I know for sure there's a place for us
I'm counting the days till I feel your touch
You come to me when I dream at night
When I'm with you it will be so right
If you could see the love in my eyes
You should know that I'm on your side
Ohh ohh ohh
I'd be yours
You be mine
Ohh what will I do

4 comments:

Anonymous said...

七夕快乐啊~~~~~``哈哈 说过要提醒你的

ricci said...

相当及时,哈哈,thanks~

Anonymous said...

在这个阳光明媚的早上翻看所有的过往,黑色使人宁静....但为什么有些字是灰色的,看得累死我了

ricci said...

jj贵客啊!灰色的好像不多……我觉得自己已经尽量挑选视觉反差大的字体颜色了,嘿嘿。sorry,我再改改~